sobota, 6 września 2014

Hello!

Oglaszam wszem i wobec ze wracam! Jupi! Tlumy szaleja.
Bylam juz kiedys na bloggerze. Nie bylo mnie tu spory kawalek czasu i musze powiedziec, ze brakowalo mi tego. Czasami lapalam sie na tym, ze wymyslalam o czym moglabym napisac posta. Mam na prawde ogrom pomyslow, ale... Gdyby tak doba trwala 30h ;) Jak pewnie wiecie, a moze i nie, jestem w drugiej klasie liceum, wiec mam na prawde ogrom nauki. Zdazaja sie jednak dni <like_today> ze mam troche czasu i nie wiem w co rece wlozyc. Postanowilam wiec wrocic i zaczac wszystko od nowa. Powiadaja, ze do trzech razy sztuka, prawda?
Bede systematyczna? Hehe... Sprobuje ;) Postaram sie, zeby posty pojawialy sie co najmniej raz w tygodniu. Nie wiem dokladnie ktory dzien to bedzie, ale podejzewam, ze weekend. Moze uda mi sie napisac cos ciekawszego niz to, ze wstalam rano i poszlam do szkoly ;) Zwlaszcza, ze teraz w moim zyciu na prawde duzo sie dzieje. Takze trzymaj kciuki i do nastepnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz